ZAWIADOMIENIE O ZBYCIU/NABYCIU POJAZDU
Właścicieli pojazdów
- Zawiadomienie o zbyciu/nabyciu pojazdu (wniosek dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej)
- Załącznik:
- kopia dokumentu, na podstawie którego przeniesiono własność pojazdu (np. umowa sprzedaży, rachunek uproszczony, faktura VAT).
- pełnomocnictwo - w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę (za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta);
3. Do wglądu:
- dokument tożsamości;
Nie podlega opłacie komunikacyjnej.
Opłata skarbowa:
- 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej.
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2020.256);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2019.1000 z późn. zm.).
Rejestracja pojazdów tel. +4816 6782183, +48166752002
Wydawanie dowodów rej. tel. +48166752003
e-mail: ktd@um.przemysl.pl
Poniedziałek - Piątek 7.30-15.30
Wtorek 7.30-16.00
Pliki do pobrania:
Wniosek_-_Zawiadomienie_o_nabyciu.docx
Wniosek_-_Zawiadomienie_o_zbyciu.docx