Zarządzenie Nr 72/2017 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyśl
Zarządzenie Nr 72/2017 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Z uwagi na obszerność i strukturę dokumentu oraz w celu zapewnienia jego integralności został on opublikowany w formacie *.PDF z możliwością wykorzystania do jego otwarcia zewnętrznego czytnika treści dokumentów zapisanych w tym formacie.
Zarządzenie Nr 72/2017 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Zarządzenia zmieniające:
-
Zarządzenie Nr 180/2019 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 maja 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do ...
Data publikacji: 21-05-2019 10:58 -
Zarządzenie Nr 77/2019 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 1 marca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu
Data publikacji: 01-03-2019 11:44 -
Zarządzenie Nr 243/2018 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 lipca 2018 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do ...
Data publikacji: 16-07-2018 08:53