Zarządzenie Nr 243/2018 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 lipca 2018 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do ...
Zarządzenie Nr 243/2018 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 lipca 2018 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyśl (335,26KB)
Zarządzenie Nr 243/2018
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 16 lipca 2018 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Na podstawie art. 33 § 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.) i § 72 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 274/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 14 października 2010 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm.
zarządza się co następuje:
§ 1
W załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 72/2017 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasady organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) interwencji - należy przez to rozumieć zgłoszenie przekazane ustnie lub w formie elektronicznej, które nie jest skargą, ani też wnioskiem w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, jak również petycją w rozumieniu przepisów ustawy
o petycjach,”,
2) § 16 otrzymuje brzmienie:
„§ 16 Bieżący nadzór nad organizacją przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg
oraz wniosków kierowanych do urzędu sprawuje sekretarz.”,
3) po § 18 dodaje się § 18 a w brzmieniu:
” § 18a.
1. Stanowisko ds. skarg, wniosków i interwencji w Kancelarii Prezydenta Miasta sprawuje nadzór oraz koordynuje realizację interwencji kierowanych do urzędu oraz jednostek organizacyjnych miasta, w tym zgłaszanych drogą elektroniczną za pomocą „Mapy potrzeb” będącej modułem aplikacji mobilnej „Miasto Przemyśl”.
2. Interwencje zgłaszane za pomocą „Mapy potrzeb” przekazywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu trzech dni roboczych, do właściwej jednostki organizacyjnej urzędu lub miasta.
3. Stanowisko ds. skarg, wniosków i interwencji w Kancelarii Prezydenta Miasta dokonuje zmiany statusu zgłoszonej interwencji w zależności od stopnia jej realizacji. W przypadku wyrażenia zgody przez zgłaszającego na kontakt telefoniczny, może również informować o etapie realizacji interwencji drogą telefoniczną.
4. Interwencja zgłaszana drogą elektroniczną za pomocą „Mapy potrzeb” może zostać negatywnie rozpatrzona jeżeli rozwiązanie zgłoszonego problemu leży poza kompetencjami jednostek organizacyjnych urzędu oraz miasta.”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
wz. Prezydenta Miasta
dr Grzegorz Hayder
Zastępca Prezydenta